17. jan. 2010

Har fått min første Award ;o)


Har fått Award ;o)







Tusen tusen takk Maria ! Det er en stor ære å motta denne.  Er forholdsvis ny i denne verden, så dette betyr faktisk mye for meg ;o)

Skal da fortelle dere 7 ting som dere ikke visste om meg, og gi awarden til 7 andre bloggere som også fortjener denne ( og der er valget vanskelig) skulle gjerne sendt til alle  ;o)

1. Min familie betyr alt for meg. Er så heldig å ha en mann som er 7 år yngre enn meg, og det krever jo sitt ;o)))

2. Utrolig følelse menneske. Kan gråte en skvett for veldig lite. Ble f.eks rørt når jeg leste at jeg hadde fått award.

3. Elsker å strikke, er terapi i en ellers travel hverdag. Men...ikke veldig glad i å montere ;o)

4. Hater krypdyr og edderkopper !

5. Har jobbet som leder med personalansvar i 14 år, men trakk meg fra den stillingen når min lille prinsesse kom og jeg begynte i jobb etter permisjon. Har nå en 0800 - 1600 jobb.  Vært i samme firma i 23 år.

6. Elsker å lage mat - og å spise mat !

7. Elsker å reise på hyttetur på fjellet, ikke glad i  syden og overfylte strender !

Og de jeg gjerne vil bli bedre kjent med er :




















3 kommentarer:

  1. Bare hyggelig å kunne spre litt glede i hverdagen :) Ha en flott uke som kommer!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med award! Så artig å lese litt om deg. Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gratulasjonen :D

    SvarSlett