25. mai 2010

Blogglek


Så har jeg blitt utfordret av Kristin til å delta i en liten blogglek så da setter vi igang :
Morgenens nedtur: 
At mailboksen på jobben var veldig full etter 5 dagers fravær
Morgenens opptur :
At jeg fikk hyggelig tilbakemeldinger fra gode kollegaer, og fikk printet ut masse flotte strikkeoppskrifter
Utenfor mitt vindu:
Solen har skint ,men vært en kjølig dag
I mitt fjernsyn er det:
akkurat nå er et oppussingsprogram på TV Norge (sluker den type program) satt på pause for øyeblikket                                                                                                                         
Jeg vil gjerne høre:
akkurat nå sitter jeg og hører på min lille prinsesse småprate i badekaret
Mitt tøy er:
Grå treningsbukse...har en uvane der gitt ;o))  Og en turkis genser
I dag vil jeg rekke:
Vaske klær, henge opp litt tøy, surfe litt rundt på forum/blogger, montere prosjekter
Men jeg vil heller:
Strikke på nye prosjekter ;o)  Og finne frem litt flott garn til en flott genser jeg fant oppskrift på til i går ;o)
I min vinduskarm:
Bilder av barna, litt småpyntegjenstander, telys og litt støv ( eller var det mye ) ;o)))
Weekenden skal gå med til:
 30 års reunion (er visst 30 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen), er litt redd for at lørdagen blir litt rolig, men skal kose meg med mann/barn og klarer nok å få strikket litt også.


Jeg sender denne utfordringen videre til tiril72 og strikk og tøys  håper dere har tid til å ta utfordringen. Takk Kristin for at du ville gi meg sjansen til å leke med, det var moro. Om noen andre har lyst til å gjøre det samme er det bare å leke med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar