24. des. 2010

GOD JUL ...;o)

GOD JUL ØNSKES ALLE ;o)

Da har jeg klart å få 3 julekuler klare til årets tre.




Fårhagen sjal....

strikket til en god venninne i julegave. Håper det faller i smak.  Strikket på pinne 4 i La Cancha Alpakka, brukte litt i overkant av 100 gr.


Da har roen senket seg her hos oss ;o)  Nå er det snart litt sen frokost, så er det 3 nøtter til Askepott, lage multekrem, stryke litt, og så en tur på gravlund, hvor vi dessverre har 6 graver som skal besøkes ;o(   Så samles vi 14 små og store til årets julemiddag ;o)  Og er det en ting vi kan i familien, så er det å kose oss sammen !  Ønsker deg og dine en fredfylt, og hyggelig jul !

8 kommentarer:

  1. Fine juletrekuler du har der! Og så flott Fårhagen sjal du har strikka! Ønsker deg ei riktig god jul!!

    SvarSlett
  2. Flottt sjal. Heldig venninne.
    Ønsker deg og dine en riktig god jul

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig hilsen!
    Hærlige julekuler og nydelig sjal!!!
    God jul til deg og dine.

    Klem fra lille meg

    SvarSlett
  4. Nå matte jeg inn og titte hos deg:-) Er imponert. Grunnet sykdom har det vært litt stille fra meg. Har ikke hatt energi til å gå på besøk... Julekuler er jo kjempefine:-) Ha en fortsatt fin jul og et godt nyttår:-)

    SvarSlett
  5. God jul til deg og dine! Gleder meg til å følge bloggen din neste år også :-)

    SvarSlett
  6. Ha ei fortsatt fin jul med dine kjære - klem Siv

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! :o)
    Jeg har ikke vært innom deg før, fin blogg du har. Også strikker du masse masse fint! :o)
    Også er det litt artig at du bor på Langhus, vi bodde også der i sju år før vi flyttet hjem til Ålesund. :o)

    SvarSlett