19. feb. 2011

Pakke i posten...

På NSF så har vi strikkevenninne hver måned, og er som regel med på det.   Og nå på mandag fikk jeg denne nyydelige pakken i posten ;o) 2 nøster med Kitten mohair, i flott farge, mønster til flott sjal, og nam nam mørk sjokolade...;o)  Tusen tusen takk Gyldenkron for flott pakke.  Blir nok et sjal av dette ;o))




Slike hyggelige oppmerksomheter kommer godt med i en hverdag som pr d.d. består av å ta det med ro etter prolaps operasjonen.  Har begynt å trene hos fysioterapeut, så det går  sakte men sikkert fremover. Hadde håpet at jeg kanskje kunne begynne å jobbe litt nå etter 4 uker sykemelding, men fysioterapeut anbefalte ikke det ;o(  Så da blir det noen uker til med 100% sykemelding, litt nedtur, men får vel høre på de som vet best ( for en gangs skyld)...!  Men nå begynner jo VM og jeg har jo huset fullt av prosjekter og garn...så jeg kjeder meg jo ikke...savner bare litt sosialt og litt "action". 


Ønsker alle som titter innom en riktig god helg ! 

11 kommentarer:

  1. Det var en flott pakke du har fått. Deilig sjokolade. Du kan jo ikke kjede deg med så mye flott håndarbeid som ligger og venter. Dessuten er det snart VM også! God bedring.

    SvarSlett
  2. Så mye flott garn. Sjokolade er heller ikke å forakte :-)

    SvarSlett
  3. Det kjem til å verta eit flott sjal av dette garnet :) Pakkar er alltid kjekt å få, og om kvardagen er stri, så er det ekstra fint.
    God bedring - ta tida til hjelp!
    Siri

    SvarSlett
  4. Så fin gave du har fått. God bedring og god helg ønskes deg

    SvarSlett
  5. Så deilig da, både garnet og sjokoladen..hihi Gleder meg til å se sjalet!

    Og hør på fysioterapauten din! Nå må du ikke begynne før du er helt bra!

    SvarSlett
  6. Håper du tryller frem et fint sjal, det tenker jeg at du gjør. Kjekt at gaven falt i smak.
    Fortsatt god bedring til deg

    SvarSlett
  7. Hei.Gratulerer med riktig fin gave.Nydelig garn.Ønsker deg en riktig fin Søndag og ny uke.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  8. Så flott gåve du har fått!! God bedring!!

    SvarSlett
  9. Deilig sjokolade, og flott farge på garnet. Det mønsteret er et av mine favoritter, har strikket mange slike. Men det blir veldig lite, så det er lurt å forstørre det litt.

    Ønsker deg god bedring!

    SvarSlett