20. apr. 2011

God Påske ....og herlig garn ;-)

Postmannen var veldig snill idag.....dette kan nok betegnes som mitt påskeegg i år ;-))

Et hespe med 100 % WM i Natur, skal benyttes sammen med lilla ludmilla fra dette innlegget, og sammen skal det bli en Olive til meg ;-)



tUlliBall hadde oppdatering på mandag, da var det et par hesper som fristet veldig, dessverre så var det en annen heldig strikker som fikk tak i de..;o(  Men måtte jo trøsteshoppe litt, og det er jo ikke vanskelig å finne nyydelig garn oss tUlliBall jentene...så da fant disse 2 nyydelige hespene veien hjem til meg ;-)  Klem - farge Dilerium, 10% kasjmir, 20% silke og 70% merino....må jo bli et lekkert sjal... skal bli et Rock Island av disse hespene ;-))


Ønsker alle en riktig GOD PÅSKE !!!

10 kommentarer:

  1. Så deilig garn, ja jeg tror det blir lekkert sjal! Ønsker deg og en god påske!

    SvarSlett
  2. NYYYYDELIG garn!!!

    NYT det og ha en herlige Påske!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Jeg tror du må ha et godt øye til postmannen eller han til deg ! he-he!! Dette var virkelig snacks! Rock Island sjalet kommer til å bli lekkert i den fargen.
    Riktig God Påske!

    SvarSlett
  4. Det så herlig ut ja :-) Gleder meg til å se hvordan det blir :-))

    God påske - klem Siv

    SvarSlett
  5. Mye flott garn postmannen har kommet med til deg. God påske til deg o dine :-)

    SvarSlett
  6. Så mye flott garn!!
    Jeg har enda til gode å eie en Wollmeise!!

    God påske og kos deg med garnet!!

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott garn. tULLIBALL garnet så bare helt nydelig ut... KJenner det rykker litt i pekefingeren etter å klikke inn på butikken, men det får vente. :)

    SvarSlett
  8. Å, så lekkert garn! Det var litt å kose seg med der, ja:) Håper du får fine dagar i resten av påska!!

    SvarSlett
  9. Så herlig garn! Både Oliven og sjalet kommer til å bli knallbra!

    SvarSlett
  10. Helt herlig garn, likte fargen utrolig godt på det lilla garnet :) Og gleder meg til å se Oliven ferdig. Vet du hvor man finner mønsteret til det?

    SvarSlett