2. apr. 2011

Ramla litt utpå igjen.........

Når en sitter og tutler hjemme, så er det lett å la seg friste av alle herlighetene en finner på nettet......shopping er jo gjort med et par tastetrykk...og jeg løper som regel ut i fristelser..;o)  Nå har jeg begynt å jobbe litt igjen, og det var utrolig godt...selvom det foreløpig bare er 20% , men det gjør godt å komme seg tilbake til hverdagen. Så nå blir det mye mindre shopping, og litt mindre strikking også.

Mauds garn la ut fristelsen forundringspakke på facebook....klarte ikke å motstå...så dette kom postmannen med.  Masse lekkert å kose seg med ;o)


Har en svakhet for garnet og fargene til jentene hos tuLLiBaLL....og de hadde jo oppdatering for et par uker siden.....da falt jeg for dette hespe - Halvadel - Alzheim - 50% silke og 50%  superwash merino...gleder meg til å lage noe fint til meg selv av dette ;o) 


Og så har jeg falt for designene til Marte Helgetun...og nå har hun kommet med noe som passer str til min prinsesse....og da ble det flettelue og ballongkjole.  Ballongkjolen er strikket i Fin fra DSA...og det er jo bare et helt nyyydelig garn. Gleder meg til å starte med den...



Da skal jeg kose meg masse fremover...ja sammen med alt annet jeg har på pinnene ;o) 

Ønsker deg en riktig god helg !

12 kommentarer:

  1. Ja enig med deg i at fristelsene står i kø, og det er lov å la seg friste!! det sier i alle fall reklamen, så da stoler vi vel på det ;) Masse fint du har handla deg! God helg og klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Her har du masse fint garn til mange prosjekter! Lett å falle utpå ja, men så blir det jo flotte plagg av det også! Høres fint ut å jobbe litt, lyke til videre med det! :)

    SvarSlett
  3. Hehe, det er fort gjort. Lykke til med strikkinga

    SvarSlett
  4. Her var det mye flott. En må jo passe på å ikke gå tom for garn også da vet du heheheh..

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert! =)

    Gleder meg til å se hva du tryller frem! =)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Så masse fint du har fått tak i :-) Og så deilig å høre at det er flere som ramler litt utpå ;-)

    Fortsatt god helg - klem Siv

    SvarSlett
  7. Hihi! Kjenner til det der ja;). Eller, jeg er ikke noen racer på nettshopping, men jeg må ha på skyggelapper når jeg går forbi panduro eller strikkebutikken, ellers har jeg "plutselig" handla ting jeg ikke visste jeg trengte;). Hihi!

    Fortryllende lørdagskveld til deg!

    SvarSlett
  8. Fnis... Ikke lett å være garnoman når fristelsene står og trykker på fra alle kanter! Men litt må en da unne seg, og det blir nok masse lekkert ut av alt du har "funnet" i postkassa =D

    SvarSlett
  9. her var det mange fristelser ja, og masse fint garn!!!

    Ha ei fin helg!! klem :)

    SvarSlett
  10. Så utrolig mye flott du har handlet :-)
    Spennende å se hva det flotte Tulliball-garnet blir til!

    SvarSlett
  11. Hei Sandra. Så fint at du så smått har begynt å jobbe igjen. Da går det vel bedre med ryggen?
    Bloggen din er superfin!!!! Så utrolig fin bakgrunn du har også...
    KLem

    SvarSlett
  12. Det er så herlig å se andre som også kan motså alt - bortsett fra fristelser! *knis*

    Så mange deiligheter på en gang da! :)

    SvarSlett