21. juni 2010

Strikkevenninne juni på NSF

Denne flotte pakken kom i min postkasse på lørdag.  Pakken var fyllt med mye flott garn, Drops Cotton Light og Viking Toppgarn, har ikke brukt noen av disse før, så blir spennende å se hva jeg kan trylle frem av de, også litt sjokolade...nam nam..selvom det er noe jeg ikke skal ha så mye av om dagen ;o( , nyydelig kort fulgte også med.  Tusen tusen takk kjære strikkevenninne for flott pakke ;o))


Ellers så har helgen gått med til fest for både store og små ;o)  Lille prinsessen var i bursdagselskap på lørdag formiddag, ble deretter kjørt til tante og onkel, for at mamman og pappan skulle komme seg videre til 125 års lag i Hof ( 2 x 50 + 25 års bryllupsdag) ble feiret som seg hør og bør. Kjempekoselig fest, ute i partytelt, og nyydelig tapas/koldtbord som vertinnen selv stod bak.  Tusen takk for en flott kveld kjære jubilanter !!! 
Nå er det klart for ny uke,  med grillfest i bhg, 4 års selskap for lille prinsessen, baking og kos , også må jeg ila helgen oppdatere min egen alder i profilen ;o)) 
Ha en strålende uke !!!

4 kommentarer:

  1. Flott pakke ,du har fått.Og nydelig kjole i innlegget under.

    SvarSlett
  2. Her går det unna gitt - noe som skjer hele tida :-) Vi var i bryllup i helga - heldigvis innendørs, for det var 4 grader og pøsregn.

    Ha ei fin uke og klem fra Siv

    SvarSlett
  3. Koseleg pakke:) Det skjer mykje av og til, ja! Håper du får ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Koselig pakke, gratulerer med dagen, gratulerer med dagen, gratulerer med dagen for du er super :)

    SvarSlett